حوله آلاله آذر با بیش از یک دهه تجربه در تولید حوله های تبلیغاتی قادر به ارائه حوله­ های تبلیغاتی با آرم و لوگوی شرکت­ها ، سازمان­ ها ، بیمارستان­ ها ، مجموعه­ های ورزشی و هتل­ها می­باشد.حوله­ های تبلیغاتی در انواع سایز­های دستی ، استخری، حمامی ، تن پوش و ... قابل ارائه می­باشد.

g3000_hborn2_800

چرا حوله را برای تبلیغات انتخاب می­کنیم؟

تبلیغات به عنوان رکن اصلی تجارت شناخته می شود و به همین خاطر بسیاری از تولید کنندگان و فروشندگان نیمی از در آمد خود را صرف این مسئله می نمایند. در بازاری که رقابت بسیار فشرده است و محصولات به لحاظ کیفی تفاوت چندانی با هم ندارند بهترین را ه حل برای ترغیب مشتریان و فروشندگان برای فروش اجناس، هدیه دادن به آنها است ، برخی از کالاها نظیر سررسید، جاکلیدی، کیف دستی و خودکار و … در زمره اشانتیون های دم دستی طبقه بندی می شود، با گذر از هدایای دم دستی که اکثر مدیران بنگاه های اقتصادی با آن آشنایی دارند و از آنها برای مقاصد کوتاه مدت بهره می برند، نیاز به کالاهایی با ویژگی­ های خاص می­باشد.

حوله یکی از لوازم شخصی است که به دلیل استفاده روزانه و همچنین دوام زیاد و ماندگاری طولانی مدت آن نسبت به سایر کالاها، تبلیغ بر روی آن میتواند باز دهی قابل توجهی داشته باشد.

 

هنگامی که هدیه تبلیغاتی یک حوله باشد، دیگر جنسیت، سن، اندازه و سایر مشخصات مخاطبان فرقی نخواهد داشت ، در واقع می­توان فقط با استفاده از یک کالای تبلیغاتی بر طیف وسیعی از مخاطبان و مشتریان قشرهای مختلف تأثیر گذاشت.

  • به دلیل استفاده شخصی و روزانه تاثیر زیادی از بُعد تبلیغاتی دارد.
  • فضای تبلیغاتی بالایی نسبت به دیگر اقلام تبلیغاتی دارد.
  • به عنوان یک وسیله تبلیغاتی لوکس هزینه پایینی دارد.
  • نگهداری و توزیع آن خیلی راحت می باشد .
  • معمولاً افراد در مسافرت یک حوله همراه خود دارد پس حوله حتی در سفر نیزهمراه افراد است .
Close Menu