بایدها و نبایدها در انتخاب هدایای تبلیغاتی

بایدها و نبایدها در انتخاب هدایای تبلیغاتی

آیا می دانید که افزودن هدایای تبلیغاتی در بازاریابی شما، 44% باعث افزایش کارایی برند شما می شود؟

استفاده از محصولات تبلیغاتی یک راه عالی جهت ارتباط بهتر با مشتریان بالقوه می باشد، همچنین آنها به چیزی که ارائه می دهید بیشتر توجه می کنند. اگر شما توانسته اید که توجه آن ها را جلب و حفظ کنید در فروش دارای قدرت هستید.

طبق مطالعه ای که توسط L.J   انجام گرفته، نشان می دهد که 52% از شرکت کنندگان که کالای تبلیغاتی دریافت کرده اند، سرانجام با آن شرکت وارد تجارت شده اند.

در اینجا چند باید و نباید است که به شما در انتخاب محصول تبلیغاتی بی نظیر کمک می کند:

بایدها

  • مخاطبان هدف خود را مد نظر قرار دهید

شما می دانید که مشتریان فعلی شما چه کسانی هستند و امیدوارانه برای هدف خود که جذب مشتریان جدید است تلاش می کنید. اینکه آیا این یک کمپین، ابتکار عمل یا رویداد خاص است، قبل از انتخاب محصولات تبلیغاتی  خود، مخاطبان هدف خود را بشناسید. اگر شما برای دریافت کنندگان خود، کالاهایی را مهیا کنید که آنها علاقه مند به آن باشد، همه برنده هستند و پول شما در بهترین راه مصرف می شود. شما به رسمیت شناخته شدن برند را بدست می آورید و به احتمال زیاد بازگشت سرمایه شما سریع تر می گردد. دریافت کنندگان شما نیز برنده هستند، زیرا آنها یک محصول عالی و رایگان دریافت می کنند . حوله آرم دار آلاله آذر باکیفیتی عالی می تواند این نیاز شما را برآورده سازد.

  • حمل و نقل و توزیع آسان را درنظر بگیرید

دقیقا مشخص کنید که چه کسی باید هدیه شما را دریافت کند و این کار چگونه انجام می گیرد؟

هر کمپین یا رویداد ممکن است که یک لیست دریافت کننده متفاوت داشته باشد و همانطور که ما در اولین

" بایدها" یاد گرفتیم، باید بدانید که مخاطبان شما چه کسانی هستند، اما بیشتر از آن، چگونه این محصولات توزیع می شود و چگونه می توانند به بازار هدف خود برسند؟

هنگامی که شما بهترین راه را برای رسیدن به دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی خودپیدا کردید، باید مطمئن شوید که محصولات تبلیغاتی با برنامه ریزی و طرح شما متناسب باشد. برای مثال، مقدار زیادی از لباس های مارک دار، مانند سویشرت کلاه دار و یا یک کیف چرمی ممکن است ایده ی خوبی برای یک نمایشگاه تجاری نباشد. مردم احتمالا نمی خواهند که آن را تمام روز با خود حمل کنند و ممکن است که فضایی برای آن در کیف خود نداشته باشندتا آن را به خانه ببرند.یک حوله دستی کوچک آلاله می تواند بهترین هدیه تبلیغاتی شرکت شما برای نمایشگاه باشد با این حال، دادن این محصول به کارکنان به عنوان یک هدیه قدردانی باعث می شود که احساس بهتری ایجاد شود. جنبه دیگری که لازم است در نظر بگیرید این است که چگونه محصولات دریافت میشوند. یک شرکت پزشکی به نام Freseniuse  مثال خوبی است. آن ها برای رویداد های روز خانواده، تشکر از کارکنان خود برای تعهد و وفاداری به محصولات تبلیغاتی نیاز داشتند که در چندین مکان بود. اعضای تیم و خانواده هایشان در فعالیت ها، بازی ها و سرگرمی شرکت کردند و در نتیجه نیاز به لوازم، لوازم جانبی و دکوراسیون مورد نیاز با نام تجاری Freseniuse داشتند. هنگامی که پروژه های بزرگ مانند این می آیند، گزینه های توزیع، نکات کلیدی هستند. در این مورد Freseniuse حدود 2500 مکان داشت که هرکدام به بیش از 15 محصول نیاز دارد که گروه های تبلیغاتی باید بتواند مجموعه ای از محصولات را در اختیار شما قرار دهد و به طور جداگانه به هرمکان بفرستد تا به دست دریافت کنندگان برسد، در این صورت تکمیل تدارکات در مراحل اولیه آسان می شود و کارکنان و کارفرمایان خوشحال می شوند.

  • یک راه ارتباطی به کالای تبلیغاتی اضافه کنید

معمولاً شما یک محصول تبلیغاتی را بدون هدف ارائه نمی کنید، هدف شما برای دریافت کنندگانی که سایت شما را می بینند، چیست؟ یا اینکه در رسانه های اجتماعی خود فعالیت دارید؟ یک قدم فراتر از چیزی که به افراد می دهید، بروید و یک راه ارتباطی با محصول ایجاد کنید.

برای مثال، یک شرکت تبلیغاتی در زمینه بازی های المپیک 2016 با یک بخش از شبکه های اجتماعی تعاملی را انجام داد. دریافت کنندگان یک لباسی از محصولات تبلیغاتی را بر تن کردند و تشویق شدند تا با آن یک عکسی را بگیرند و با هشتگ مشخص شده، با بقیه تقسیم کنند. در نتیجه با این روش توانستند مخاطبان

رسانه های اجتماعی را گسترش دهند و تعامل اجتماعی ایجاد کنند. دنبال کردن رسانه های اجتماعی یک راه جالب برای ادغام هدیه شما با یکی دیگر از جنبه های بازاریابی شماست. حوله تبلیغاتی آلاله که آدرس اینترنتی شما روی آن ابریشم بافت شده است، می تواند گزینه خیلی خوبی باشد.

 

نبایدها

  • آخرین لحظه سفارش ندهید

چیزهای بزرگ زمان می برند. اگر شما می خواهید که با توجه به بودجه، بهترین هدیه را بدهید، باید از

برنامه ریزی جهت سفارش مطمئن شوید. بسیاری از تصمیمات به طور دقیق بررسی می شوند حتی یک محصول ساده مانند خودکار .برای چنین تصمیماتی زمان بگذارید. شما ممکن است آن را درک نکنید، اما گزینه های زیادی وجود دارد.

هر محصول گزینه های زیادی ندارد اما شما درباره چیزی که می خواهید، می دانید و اگر نمی دانید از فروشندگان و نماینده سفارش خود بخواهید با ارائه چند کالای خوب در انتخاب بهتر به شما کمک کنند.

این همیشه کمک کننده است اگر شما بودجه تقریبی، تعداد تخمینی واحدها و دوره زمانی را تامین کنید، در این صورت آن گزینه ها با نیاز های شما متناسب است. توجه داشته باشید که این سفارشات زمان زیادی را     می گیرد، چون این محصولات سفارشی هستند تا برند شما را برجسته کند.

با برنامه ریزی پیش رو، شما بهترین تصمیمات محصول را خواهید گرفت، اجازه فرآیند خلاقانه برای رشد و شکوفایی واقعی را می دهد و زمان برای دریافت نمونه ها ( در صورت نیاز) بدون پرداخت هزینه ای برای تحویل داشته باشید.

سفارش زود هنگام و به موقع خیلی مهم است، برای مثال موقعی که شما حوله تبلیغاتی با رنگ و طرح خاصی را سفارش می دهید بایستی برای تولید دقیق محصول سفارش داده شده با مشخصات درخواستی، زمان مناسبی در نظر گرفته شود. خوشبختانه در گروه حوله آلاله آذر ، حوله های تبلیغاتی در کوتاه ترین زمان تولید و تحویل مشتریان عزیز می گردد. 

1396-10-24-09-19-01
  • از آیتم های عمومی استفاده نکنید

اگر از اقلامی استفاده می کنید که مردم قبلاً  یک تن از آ نها را دریافت کرده اند، مانند خودکار یا یک زنجیره کلید ارزان ، محصول ( پول) شما ممکن است فقط در سطل زباله ریخته شود. اگر این اتفاق برای زمان نمایشگاه شما بیفتد، نباید انتظار داشته باشید که تاثیر محسوس آن را ببینید. شما می توانید اطمینان حاصل کنید که هدیه شما ماندگار و خاطره انگیز خواهد بود اگر محصولی مفید، خلاق ، با کیفیت و نوآورانه داشته باشید.

راه هایی وجود دارد که حتی محصولات ساده را به صورت پیچیده به کار ببرند. از راهنمایی های فروشندگان و یا نمایندگان سفارش خود استفاده کنید تا به شما در تهیه کالاهای منحصر به فرد یاری دهند. ما می دانیم که انتخاب بهترین محصول برای برند، مخاطبان، پیام و بودجه شما می تواند یک کار دشواری باشد.

خوشبختانه حوله تبلیغاتی آلاله آذر می تواند حوله های تبلیغاتی را دقیقا با مشخصات و نیازهای کسب و کار شما طراحی و تولید کند.

اجازه دهید خلاقیت و تجربه ما برای شما کار کند.

ترجمه و گردآوری در حوله آلاله آذر

پاسخ دهید

Close Menu