چرا از محصولات بامبو استفاده می کنیم؟

چرا از محصولات بامبو استفاده می کنیم؟

بامبو یک منبع طبیعی قابل توجه و بسیار متنوع است. برای قرن ها، در موارد مختلف در آسیا از آن استفاده شده است، از جمله در آشپزی، ساخت و ساز، حمل و نقل، منسوجات و دارو.

این نسبتاً به تازگی در دنیای غرب کشف شده است که چگونه بامبو طیف گسترده ای از مزایا و کارآیی را ارائه  می دهد. برای بسیاری از نیازهای مدرن ما سازگار با محیط زیست است. بامبو یک منبع شگفت انگیز سبز است که برای زندگی و محیط ما بسیار مفید است.

پایدار

بامبو شگفت انگیز است، یکی از سریع ترین گیاهان در حال رشد در جهان است. پس از برداشت، بامبو می تواند ظرف یک سال خود را بازسازی کند و برخی از گونه ها روزانه 120 سانتی متر رشد می کنند.

این یک گیاهی است که به طور طبیعی مقاوم است و نیازی به کود برای افزایش رشد آن نیست و یا به طور طبیعی مقاوم به آفات است. چوب یا پنبه است که باید بعد از هر برداشت دوباره کاشته شود که برای رسیدن به رشد مطلوب نیاز به آبیاری وسیع دارد.

سازگار با محیط زیست

از آنجا که بامبو برای رشد نیازی به مواد شیمیایی و آب ندارد، یک گیاه فوق العاده ی زیست محیطی است . به طوری که بامبو دی اکسید کربن بیشتری را نسبت به پنبه یا چوب از هوا جذب می کند در نتیجه اکسیژن بیشتری را به محیط زیست می رساند که کیفیت هوا را بهبود می بخشد. از سویی دیگر، تولید پنبه به آبیاری وسیع نیاز دارد و اسپری شیمیایی یک تی شرت پنبه ای می تواندتا 2700 لیتر آب در روند رشد استفاده کند. بامبو به مراتب       گزینه ه ای مناسب تر است.

زیست تخریب پذیر

بامبو 100% طبیعی و زیست تخریب پذیر است که خیال مصرف کنندگان را راحت می کند. زمانی که شما هیچ استفاده دیگری برای محصول بامبو نداشته باشید خیالتان راحت باشد زیرا این گیاه به زمین باز خواهد گشت. از سویی دیگر، پلاستیک، هم چنان در اکوسیستم برای مدت باقی باقی خواهد ماند. بنابراین بهتر است از محصولی استفاده کنید که اثرات زیست محیطی کمی دارد و به ندرت ردی از آن می ماند.

چگونه بامبو ساخته شده است؟

ساخت فیبر بامبو

فیبر بامبو می تواند برای ساخت منسوجات مدرن استثنایی استفاده شود. لباس های ما، مانند حوله بامبو ، از  فیبر بامبو ساخته شده است و پارچه آن در تخت خواب مانند ملافه و روبالشی و غیره استفاده می شودو موارد بسیار دیگر. بامبو همچنین می تواند با پنبه، کنف یا حتی لاکرا همانطور که خواسته شده، مخلوط شود.

الیاف بامبو چگونه ساخته می شود؟ برای تولید پارچه بامبو با کیفیت بالا باید یک فرآیند استفاده شود که از هیدروکسید سدیم استفاده میکند، هم چنین به عنوان سودسوزآور(ترکیب هیدوکسید سدیم) جهت شکستن چوب بامبو شناخته می شود. بامبوی خرد شده را در مواد شیمیایی جهت تولید سلولز، خیس می کنند. یک نگرانی وجود دارد که هیدروکسید سدیم یک ماده شیمیایی مضر است، اما زمانی که درست استفاده شود، هیچ تاثیری بر محیط زیست و سلامت کارکنان ندارد. به طور معمول در پردازش پنبه آلی به فیبر استفاده می شود و توسط استاندارد جهانی نساجی آلی(GOTS) و انجمن خاکی تایید شده است. این نیز به طور گسترده ای در همه چیز از تولید صابون تا آماده سازی موادغذایی استفاده می شود.علاوه بر این به عنوان باقی مانده در لباس بامبو باقی نمی ماند از آنجا که به راحتی شست و شو می شود. در نهایت، به هر حال، تولیدکنندگان در آینده به دنبال روش های سبزتر تولید فیبر بامبو هستند. از ابتدا تا انتها ممکن است محصول 100% سازگار با محیط زیست نباشد، اما ما به شدت بر این باوریم که در حال حاضر بهترین انتخاب از مواد است که ما می توانیم بسازیم.

.

مزایای بامبو در محصولات روز مره چیست؟

بامبو دارای تعداد قابل توجهی از کاربردها است، فقط نگاهی به صفحات محصول ما داشته باشید، جایی که شما لباس های بامبو، پتوهای بامبو، حوله های بامبو و خیلی بیشتر و بیشتر خواهید یافت. در اینجا برخی از مزایای بامبو در سراسر خانه شما وجود دارد.

بامبو در لباس

بامبو، فیبر بسیار مقاوم و بادوام است. در عین حال می توانید احساس زیبای نرمی و راحتی را لمس کنید. در مطالعات در مقایسه با پنبه و پلی استر مشخص شده است که قوی تر است، دارای جذب رطوبت بهتر نسبت به مواد معمولی غربی است. هنگامی که پارچه بامبو در لباس استفاده می شود، این است که:

نرم، لطیف و لوکس - خود را در آسایش بی نظیر قرار دهید.

هیپوآلرژیک - الیاف بامبو سازگار با محیط زیست است و پوست را تحریک نمی کند. بامبو نسبت به الیاف مصنوعی یک راه طبیعی برای افردای با پوست حساس است.

تنفس و ترمو تنظیم- با هر آب و هوایی خیالتان راحت باشد، زیرا شما را در تابستان خنک و در زمستان گرم نگه می دارد.

جذب بیشتر نسبت به پنبه- کمک می کند تا رطوبت را از پوست دور کند.

محافظ UV از شما و عزیزان شما در مقابل اشعه خورشید مراقبت می کند.

زیست تخریب پذیر یک ماده سبزتر که به سادگی به زمین باز خواهد گشت.

 

بامبو در اتاق خواب و حمام:

از بامبو در اتاق خواب استفاده کنید و از پتوهای نرم و بادوام، بالش ها، روکش های روتختی، حوله ها و موارد بیشتر لذت ببرید.

لوازم تخت خواب

فوق العاده نرم ساخته شده از 100% فیبر بامبو، پتوهای بامبو بسیار نرم تر از پتوهای پنبه ای هستند.

بسیار بادوام حوله های بامبو آلاله آذر ، که با نخ های دولا یافت می شوند، به همراه نرمی، استحکام بالایی نیز دارند.

راحت در تمام طول سال فیبر بامبو، تنظیم دما می کند. به این معنی که پتوهای ما در زمستان گرم تر و در تابستان خنک تر می شوند.

اندازه مناسب حتی بعد از شست و شوی زیاد یا قرار دادن آنها در خشک کن ( به دلیل انقباض توصیه        نمی شود) آنها هنوز اندازه تخت شما هستند.

سازگار با پوست های حساس به طور طبیعی، هیپوآلرژیک،ضد باکتری، ضد میکروب و جذب کننده تر از پنبه است که آن را در مقابل پوستتان عالی می کند.

bamboo-towels2

حوله ها

نرمی شگفت انگیز 100% تو ده بامبو روی پنبه، یک حوله نرم ایجاد می کند که بسیار با دوام و مقاوم در برابر حفره و انقباض است.

سوپرجاذب حوله های بامبوی ما ساخته شده از الیافی است که 4 برابر جاذب تر از حوله های پنبه ای است.

سازگار با پوست همانطور که آنها بسیار جاذب هستند، نیازی نیست که پوست خود را مالش تا باعث تحریک شود. به علاوه ما تنها از رنگ های ارگانیک استفاده می کنیم.

بامبو در آشپزخانه

کف های ساخته شده از بامبو بسیار جذاب می باشند اما اینها بسیار فراتر از کف آشپزخانه استفاده می شوند. این    می تواند برای ایجاد ظروف و اثاثه با کارآیی های واقعی استفاده شود.

بادوام هنگامی که بامبو با استاندارد بالا ساخته شود، می تواند قوی تر از آلومینیوم باشد و دوام بیشتری نسبت به بلوک های ساخته شده دارد.

صاف و تمیز به پایان رسید زمانی که آن را لمس می کنید احساس خوبی دارید و هم چنین ظاهر جذابی دارد

سبک استحکام همراه با وزن بسیار کم آن بامبو را یک منسوج کاملا کاربردی می سازد.

انعطاف پذیر انعطاف پذیری ذاتی بامبو به قدرت و تنوع آن افزوده است.

زیست تخریب پذیر با محیط زیست سازگارتر است زیرا سرانجام به زمین باز می گردد.

پاسخ دهید

Close Menu