تاثیرهدایای تبلیغاتی در استراتژی بازاریابی

تاثیرهدایای تبلیغاتی در استراتژی بازاریابی

طبق آمار صورت گرفته، 52% مردم معتقد هستند که بعد از دریافت یک هدیه تبلیغاتی از شرکت تحت تاثیر قرار گرفته اند و 50% از دریافت کنندگان، محصول را روزانه استفاده می کنند. آخرین استراتژی بازاریابی شما چه اعدادی را نشان می دهد؟ 

5 مزیت استفاده از محصولات تبلیغاتی:

1)افزایش شناساندن برند

یک هدف مشترک برای همه تجارت ها اعم از بزرگ و کوچک وجود دارد و آن شناساندن برند است. چطور امکان دارد برند شما نه تنها در رقابت ممتاز باشد بلکه در ذهن مشتریان باقی بماند؟ هم مشتریان بالقوه و هم مشتریان بالفعل.

یک راه خلاق برای بازاریابی شما وجود دارد. محصولات تبلیغاتی ابزار ساده ای هستند که به افزایش شناخت و آگاهی برند تجارت کوچک شما می تواند کمک کند. با ارائه کالاهای ویژه با آرم و برند شما که مشتریان اعم از زن و مرد در هر روز از زندگی خود با لوگوی شما استفاده می کنند و با این کار برند خود را در ذهن مردم نگه می دارید.

2)بازدهی زیاد با هزینه کم

با بودجه کم سخت می شود که کالای تبلیغاتی مناسبی راانتخاب کنید که بیشترین اثر را روی تجارت کوچک شما بگذارد و در واقع چه کالاهایی بیشترین بازده را برای شما به همراه دارد؟

محصولات تبلیفاتی با قیمت مناسب ولی حجیم و ماندگاری بالا، باارزش ترین سرمایه گذاری برای شما می باشد.

به خاطر بسپارید که:

یک هدیه ساده بهترین راه برای بالا بردن وفاداری مشتریان است.

3)هدیه تبلیغاتی مکمل کارت های ویزیت

کارت های ویزیت همیشه به طور باورنکردنی برای محصولات تجاری ارزشمند خواهند بود. محصولات تبلیغاتی یک راه جالب و خلاق برای نمایش اطلاعات شما می باشد.

برای مثال به جای اینکه به یک مشتری بالقوه یک کارت ویزیت بدهید، یک کارت ویزیت همراه با محصولات لوگودار خودتان را بدهید.

4)انتقال آسان احساسات

موردی که هنگام ورود تجارت شما به بازاریابی مهم است ، در معرض دیده شدن مداوم می باشد.

چطور ممکن است که تجارت شما در مقابل مشتریان، بدون خرج کردن پول اضافی تداوم داشته باشد؟

درباره ی کالاهایی که مشتریانتان  اطراف خود نگه خواهند داشت ، فکر کن! برای مثال اگر شما صاحب یک اسپا هستین  در کنار کارت ویزیت خود می توانید هدیه ای ماندگار به آن ها بدهید، در این صورت هر گاه آن ها از هدیه خود استفاده کنند، لوگوی شما را می بینند.

5)سکوی بازاریابی قدرتمند

شماتیک بازاریابی شما چگونه است؟

به این موضوع فکر کنید که برای خوردن غذا 2 نوع انتخاب دارید: اینکه یک پیتزا را هر هفته برای ناهار خود سفارش می دهید یا هر زمان یک غذای متفاوت را؟

ما فکر میکنیم که بیشتر شما غذای متفاوت خوردن را انتخاب می کنید. همین قاعده مشابه برای تجارت کوچک شما نیز جواب می دهد. هم چنین داشتن محصولات تجاری تبلیغاتی بسیار مهم می باشد و البته توانایی تغییر استراتژی بازاریابی برند شما نیز مهم می باشد.

حوله تبلیغاتی با آرم و بافت لوگوی شرکت ها نیز می تواند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی خاص مد نظر قرار گیرد. حوله باکیفیتی که با لوگو و برند شما بافت شده است می تواند یک هدیه  لوکس و جذاب برای مشتریان شما باشد، چراکه حوله مثل هدایای تبلیغاتی دیگر به وفور موجود نیستند و یک هدیه هیجان انگیز برای شخصدریافت کننده محسوب می شود.

حوله آلاله آذر به عنوان پیشرو در تولید حوله های تبلیغاتی ، آماده پذیرش و ارائه حوله های تبلیغاتی با بافت لوگو وبرند شما می باشد. جهت دریافت نمونه با دفتر مرکزی تهران در تماس باشید.


 نویسنده: Sarah Matista 

 ترجمه و گردآوری در گروه حوله آلاله آذر

 

پاسخ دهید

Close Menu