مزایای سرمایه گذاری در اقلام تبلیغاتی برای بازاریابی برند
Woman holding gift box, cropped

مزایای سرمایه گذاری در اقلام تبلیغاتی برای بازاریابی برند

بسیاری از مشاغل به این مسئله واقف نیستند که اقلام تبلیغاتی می تواند به برندینگ شرکتشان کمک نماید و همچنین میتواند یک مکمل عالی برای استراتژی بازاریابی آنها باشد.

کالای تبلیغاتی با آرم و نشان شرکت شما بایستی به عنوان یک سرمایه گذاری و بخشی از بودجه بازاریابی شما درنظر گرفته شود. این مسئله فقط برای نشان دادن علاقه تجاری به مشتریان نیست بلکه برای نشان دادن علاقه و بهتر شناختن علایق آنها می باشد.

دادن هدایای تبلیغاتی برای مشتریان بالفعل و بالقوه میتواند با اهداف برندینگ و بهبود بخشیدن به دیدگاه مشتریان درباره شرکت شما باشد و به آنها کالاها و خدمات شما را یادآوری می کند و ممکن است آنها را به خرید از کالاها و خدمات شما تشویق نماید و این یک روش با صرفه و موثر برای تبلیغات و بازاریابی است.

هدایای تبلیغاتی مدت طولانی در دست مشتریان باقی می مانند و این به برندینگ کمک میکند.

هنگامی که مشتریان کالای تبلیغاتی دریافت می کنند ، برای مدتی نسبتا طولانی آن را نگه می دارند. در حقیقت مطالعات نشان داده که بسیاری از افراد هدایای تبلیغاتی را به مدت یک سال یا بیشتر نگه می دارند . این امر شناخت برند را نه تنها برای شخص مصرف کننده بلکه برای افرادی که در ارتباط با وی هستند نیز افزایش می دهد.

اقلام تبلیغاتی بینش مشتری شما را بهبود بخشیده و ترغیب به خرید از شما می کنند:

هر کسی دوست دارد چیزهایی را بدون پرداخت هزینه دریافت کند. برای دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی مهم نیست که با چه نام و لوگویی هدیه را دریافت می کنند و آن را به راحتی قبول می کنند. آنها هدایای تبلیغاتی شما را دریافت و استفاده می کنند و بیشتر و بیشتر با نام شرکت شما آشنا شده و بنابراین دوباره به خرید محصولات شما ترغیب می شوند.

هدیه تبلیغاتی کمک میکند تا مخاطبین و استفاده کنندگان شرکت ، محصول و یا خدمت شما را به یاد آورده و موقع استفاده از آن مرتبا به یاد شما باشند.

بازاریابی از طریق هدایای تبلیغاتی با هزینه کمتر و تاثیرگذاری بیشتری نسبت به روش های دیگر صورت میگیرد.

کمپین تبلیغاتی از طریق هدایای تبلیغاتی بازخورد بیشتر و بهتری نسبت به روش های تبلیغاتی دیگر دارد. انواع دیگر تبلیغات مانند رادیو و تلویزیون می توانند به راحتی فراموش شوند. هدایای تبلیغاتی مثل حوله تبلیغاتی با هزینه کمتر تاثیر گذاری بیشتری دارند و معمو سال های متمادی نگه داشته شده و یا استفاده می شوند و میتواند مشتریان بالقوه ای هم ایجاد نماید.

هدایای تبلیغاتی گستره ی وسیعی دارند

انواع زیادی از کالاهای تبلیغاتی وجود دارند . خودکار ، روان نویس ، لیوان و سررسید از رایج ترین هدایای تبلیغاتی هستند اما انواع زیادی از اقلام تبلیغاتی دیگر نیز هستند که می توانید با آرم و نشان تجاری خود ، آنها را به مشتریان خود ارائه دهید. فرهنگ ها و تم های متفاوتی را می توان با اهدای اقلام تبلیغاتی بیان کرد. برای مثال با ارائه حوله آرم دار تبلیغاتی میخواهید به بهداشت مشتریان خود اهمیت بدهید، همچنین با اهدای حوله های استخری و تن پوش آن ها را به استخر یا کنار دریا رفتن تشویق می کنید. حتی با حوله های تبلیغاتی بچه گانه و نوزادی میتوانید به فرزندان عزیز مشتریان خود نیز هدیه ای ماندگار عرضه نمایید.


نویسنده : گرت پارکین مدیر عامل Go Promotional

Close Menu